aynısını kargolarda yapıyor.kargo gelecek,kargo takipten bakıyorum ve teslim edildi diyor ama beni ne arayan var ne soran ne kargoyu getiren.ona bakma sen,bi ara getiririz diyorlar arayıp soruncada.