Onu bırakın bana teslimata geliyor kurye telefon sessizde kapıyı çalan yok neymiş aramışlar evde yokmuşum ulan kapıya bırak parası peşin ödemişim adreste belli net. Boyle 2-3 defa yaşadım bu sorunu maalesef bir daha da kullanmıyorum diğerlerinde bu sorun yok neyseki!