Yemek hizmetini bilemem ama getirbüyük tam bir rezalet iki kere sipariş verdim birinde başka bir müşterinin ürünlerini getirdi diğeride 3 gün önce oldu son kullanma tarihi 1 gün kalmış ürünü getirdi