• 13-04-2024, 15:54:00
    #1
    Samsundayım Canım çok sıkıldı tek başıma ne yapabilirim kafa dağıtmak için hiç Arkadaşım’da yok bildiğim yer de yok pek, bi motorum var bide ben 🥲
  • 13-04-2024, 15:55:20
    #2
    Atakum tarafı güzel hocam sahilde gezebilir kafelerde takılabilir siniz cakarlida menemen yiyebilirsiniz havza da kaplıca ya girebilirsiniz
  • 13-04-2024, 16:02:49
    #3
    hocam ilk önce sosyal çevre edin arkadaş edinmeye bak sonra zamanla alışırsın sanırım yeni geldin samsuna
  • 13-04-2024, 16:04:06
    #4
    Nusret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk önce sosyal çevre edin arkadaş edinmeye bak sonra zamanla alışırsın sanırım yeni geldin samsuna
    Ailem burdaydı çoktandır ben yeni gelme fırsatı buldum maalesef
  • 13-04-2024, 16:05:27
    #5
    Kategori Moderatörü
    Sahile çıkıp yürüyün derim
  • 13-04-2024, 16:08:20
    #6
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahile çıkıp yürüyün derim
    Bende öyle düşünüyorum 😊
  • 13-04-2024, 16:09:06
    #7
    BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsundayım Canım çok sıkıldı tek başıma ne yapabilirim kafa dağıtmak için hiç Arkadaşım’da yok bildiğim yer de yok pek, bi motorum var bide ben 🥲
    Hocam Samsun Güzel memlekettir.Sahilde dolaşabilirsin..Batıparkta güzel oturma yerleri var oaraya bakabilirsin..Birde yeni açılan samsun müzesini ücreysiz ziyaret edebilirsin
  • 13-04-2024, 16:10:38
    #8
    Onurka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Samsun Güzel memlekettir.Sahilde dolaşabilirsin..Batıparkta güzel oturma yerleri var oaraya bakabilirsin..Birde yeni açılan samsun müzesini ücreysiz ziyaret edebilirsin
    Samsunun güzelliğine şüphem yok hocam bende Samsunluyum ama işte biraz geç gelince çevremde olmayınca tek başına insan sıkılıyor 🥲
  • 13-04-2024, 16:15:17
    #9
    BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsunun güzelliğine şüphem yok hocam bende Samsunluyum ama işte biraz geç gelince çevremde olmayınca tek başına insan sıkılıyor 🥲
    Hocam bende 6 sene önce geldim zamanla seviyor insan..Dostluklar kurarak dahada sevrsin inşallah Samsunu