Onurka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Samsun Güzel memlekettir.Sahilde dolaşabilirsin..Batıparkta güzel oturma yerleri var oaraya bakabilirsin..Birde yeni açılan samsun müzesini ücreysiz ziyaret edebilirsin
Samsunun güzelliğine şüphem yok hocam bende Samsunluyum ama işte biraz geç gelince çevremde olmayınca tek başına insan sıkılıyor 🥲