BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsunun güzelliğine şüphem yok hocam bende Samsunluyum ama işte biraz geç gelince çevremde olmayınca tek başına insan sıkılıyor 🥲
Hocam bende 6 sene önce geldim zamanla seviyor insan..Dostluklar kurarak dahada sevrsin inşallah Samsunu