BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsundayım Canım çok sıkıldı tek başıma ne yapabilirim kafa dağıtmak için hiç Arkadaşım’da yok bildiğim yer de yok pek, bi motorum var bide ben 🥲
Hocam Samsun Güzel memlekettir.Sahilde dolaşabilirsin..Batıparkta güzel oturma yerleri var oaraya bakabilirsin..Birde yeni açılan samsun müzesini ücreysiz ziyaret edebilirsin