• 06-04-2024, 20:39:39
    #1
    Selamlar. R10 bu bayramda ne yapıyor? Eski bayramların tadı yok, fakat birkaç günlüğüne de olsa İstanbul kargaşasından uzaklaşmak iyi gelecek sanırım. Ortada bir plan yok, siz ne yapmayı düşünüyorsunuz?
  • 06-04-2024, 20:41:15
    #2
    Valla eğer adam ve araç bulursam sakarya civarlarına bir kaç günlüğüne kaçmayı planlıyorum
  • 06-04-2024, 20:42:51
    #3
    Karasu bölgesini düşünüyordum ben de aslında, kiralama mı yapacaksınız? Fiyat araştırması yaptınız mı?

    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla eğer adam ve araç bulursam sakarya civarlarına bir kaç günlüğüne kaçmayı planlıyorum
  • 06-04-2024, 20:43:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bayramın 2.3. Günleri çalıştığım için memlekete gidemedim. Herkes gitti tek kaldık iş yerinde de in cin top oynayacak vakit geçmez
  • 06-04-2024, 20:45:18
    #5
    Kolay gelsin hocam. Her ne kadar eski tadı olmasa da bayramın, insan yine de kendisine vakit ayırmak istiyor.

    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayramın 2.3. Günleri çalıştığım için memlekete gidemedim. Herkes gitti tek kaldık iş yerinde de in cin top oynayacak vakit geçmez
  • 06-04-2024, 20:47:20
    #6
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin hocam. Her ne kadar eski tadı olmasa da bayramın, insan yine de kendisine vakit ayırmak istiyor.
    Evet hocam bakıyorsun herkes gidiyor insana koyuyor
  • 06-04-2024, 21:04:12
    #7
    Valla ben bursa yapacağım bizim yazlık vardı orda eşimi de alıp 1 kaç gün kafa dinleyeceğim.
  • 06-04-2024, 21:08:05
    #8
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karasu bölgesini düşünüyordum ben de aslında, kiralama mı yapacaksınız? Fiyat araştırması yaptınız mı?
    Yok hocam. Kuzen felan öyle konusu geçti ama bilmiyorum
  • 06-04-2024, 21:23:48
    #9
    Evdeyiz hocam