Selamlar. R10 bu bayramda ne yapıyor? Eski bayramların tadı yok, fakat birkaç günlüğüne de olsa İstanbul kargaşasından uzaklaşmak iyi gelecek sanırım. Ortada bir plan yok, siz ne yapmayı düşünüyorsunuz?