Kolay gelsin hocam. Her ne kadar eski tadı olmasa da bayramın, insan yine de kendisine vakit ayırmak istiyor.

Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayramın 2.3. Günleri çalıştığım için memlekete gidemedim. Herkes gitti tek kaldık iş yerinde de in cin top oynayacak vakit geçmez