ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam. Her ne kadar eski tadı olmasa da bayramın, insan yine de kendisine vakit ayırmak istiyor.
Evet hocam bakıyorsun herkes gidiyor insana koyuyor