tolgadelin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adiosaverrr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu açma sebebiniz nedir duyar kasmaya gerek yok bana 3bin verin ihtiyacım var yaz direk.
Birde mantıklı cevap görünce ukala ukala cevap veriyorsun.
Çevrende 3bin para bulamayacak durumdaysan kusura bakma kimsede ne güven nede kredi bırakmışın demektir.
Çünkü ben cebimde olmasa bile arkadaşım mağdur diye kredi çekip veriyorum. Neden mi ya parayı geri alabileceğimi biliyorum yada o arkadaşıma o paradan daha çok değer veriyorum.
Bu arada bana da ukalaca cevap verme ben gayet kırıcı olmadan duygularımı dökmek istedim.
, amacım para istemek değil abi, sadece sürec nasıl işler vb ögrenmek adına gönderiyi acmıstım, Allah razı olsun Amin cümlemize insaAllah