• 05-04-2024, 05:05:45
    #28
    tolgadelin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık 3 bin lira var git günlük işe 5 gün çalış parası çıkıyor oturup ağlamaya gerek yok
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru haklısın hocam ağlamaya gerek yok, zaten çalışıyorum maaştan önce bu borç , ve artı günde 12 saat çalışıyorum, İnsaAllah sende böyle dara düsmezsin, yoksa senin gibiler ağlamayı bile beceremez

    Konuyu açma sebebiniz nedir duyar kasmaya gerek yok bana 3bin verin ihtiyacım var yaz direk.
    Birde mantıklı cevap görünce ukala ukala cevap veriyorsun.
    Çevrende 3bin para bulamayacak durumdaysan kusura bakma kimsede ne güven nede kredi bırakmışın demektir.
    Çünkü ben cebimde olmasa bile arkadaşım mağdur diye kredi çekip veriyorum. Neden mi ya parayı geri alabileceğimi biliyorum yada o arkadaşıma o paradan daha çok değer veriyorum.
    Bu arada bana da ukalaca cevap verme ben gayet kırıcı olmadan duygularımı dökmek istedim.
  • 05-04-2024, 05:09:56
    #29
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açma sebebiniz nedir duyar kasmaya gerek yok bana 3bin verin ihtiyacım var yaz direk.
    Birde mantıklı cevap görünce ukala ukala cevap veriyorsun.
    Çevrende 3bin para bulamayacak durumdaysan kusura bakma kimsede ne güven nede kredi bırakmışın demektir.
    Çünkü ben cebimde olmasa bile arkadaşım mağdur diye kredi çekip veriyorum. Neden mi ya parayı geri alabileceğimi biliyorum yada o arkadaşıma o paradan daha çok değer veriyorum.
    Bu arada bana da ukalaca cevap verme ben gayet kırıcı olmadan duygularımı dökmek istedim.
    amacım duyar kasmak veya para istemek olsaydı , söylerdim, ukala cevap vermedim ben orada hocam , benim eşim dostum çevrem çok yok, yorum içinde teşekkür ederim, kalp kırmayı sevmem, güven kredi mevzusuna gelirsek herkesin hayatı bir değil be hocam inan bana, hayat vurunca ard arda vuruyor
  • 05-04-2024, 05:10:47
    #30
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devlete girip ne yazmam gerek abi icra takip mi

    Allah seninde yardımcın olsun hocam, 30 k çok büyük bir rakam, olmayınca insanı zorluyor, tez zamanda ödeyip seninde kurtulman için dua edeceğim

    şu borcu bitireyim kartı iptal ettirecem abi
    Üyap vatandaş portal yazıp google dan veya direkt edevletten giriş yapabilirsiniz. Sol tarafta dosyalar menüsü gibi bir kısım olmalı. Dosyalardan dosyanın açıldığı adliye, icra dairesi veya tümü diyerek ilgili dosyayı bulup, dosya detayından dosyaya eklenen belgeleri görebilirsiniz. Haciz için bir randevu alınmış mı talep var mı yani üç gün sonra hacze gelineceğiyle alakalı bir işlem yapılmış mı muhtemelen orada belgelerden görmeniz gerekiyor. En azından fikir sahibi olursunuz. veya ilgili icra dairesini arayıp benim dosyamla ilgili hacze gelineceğini söyledi avukatlar bu şekilde bir işlem var mı şu anda diyerek bilgi rica edebilirsiniz. Bu bilgiyi vereceklerini sanmıyorum ama sakin bir zamanda iyi bir çalışana denk gelirseniz muhtemelen söylerler. Ancak benim şahsi görüşüm yüksek ihtimal korkutmak için sizi darlıyorlar. Dediğim gibi ben yıllar öncesinden süreçten bahsediyorum. Belki gerçekten geliyorlar bu dönemde hacze. Forumda hukukçu arkadaşlar daha net daha elle tutulur profesyonel bilgi verebilirler.
  • 05-04-2024, 05:13:52
    #31
    byfrodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyap vatandaş portal yazıp google dan veya direkt edevletten giriş yapabilirsiniz. Sol tarafta dosyalar menüsü gibi bir kısım olmalı. Dosyalardan dosyanın açıldığı adliye, icra dairesi veya tümü diyerek ilgili dosyayı bulup, dosya detayından dosyaya eklenen belgeleri görebilirsiniz. Haciz için bir randevu alınmış mı talep var mı yani üç gün sonra hacze gelineceğiyle alakalı bir işlem yapılmış mı muhtemelen orada belgelerden görmeniz gerekiyor. En azından fikir sahibi olursunuz. veya ilgili icra dairesini arayıp benim dosyamla ilgili hacze gelineceğini söyledi avukatlar bu şekilde bir işlem var mı şu anda diyerek bilgi rica edebilirsiniz. Bu bilgiyi vereceklerini sanmıyorum ama sakin bir zamanda iyi bir çalışana denk gelirseniz muhtemelen söylerler. Ancak benim şahsi görüşüm yüksek ihtimal korkutmak için sizi darlıyorlar. Dediğim gibi ben yıllar öncesinden süreçten bahsediyorum. Belki gerçekten geliyorlar bu dönemde hacze. Forumda hukukçu arkadaşlar daha net daha elle tutulur profesyonel bilgi verebilirler.
    teşekkür ederim abi hemen girip UYAP indirip bakacagım Allah razı olsun 🙂
  • 05-04-2024, 05:15:03
    #32
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim abi hemen girip UYAP indirip bakacagım Allah razı olsun 🙂
    Rica ederim. Sizden de. Geçmiş olsun.
  • 05-04-2024, 05:23:56
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Umarım 8 ine kadar bulursunuz parayı 2 tane olumsuz yorum gelmiş HAKLI olarak çünkü forumda bu para isteme olayı çok sık dönüyor dolaylı yoldan veya düz yoldan ve herkes bıkmış durumda konularınızın bazılarını inceledim öyle biri olmadığınızın kanaatine vardım Allah yardımciniz olsun umarım kısa süre de elin bollanir ve ferahlarsın selametle.
  • 05-04-2024, 05:26:06
    #34
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım 8 ine kadar bulursunuz parayı 2 tane olumsuz yorum gelmiş HAKLI olarak çünkü forumda bu para isteme olayı çok sık dönüyor dolaylı yoldan veya düz yoldan ve herkes bıkmış durumda konularınızın bazılarını inceledim öyle biri olmadığınızın kanaatine vardım Allah yardımciniz olsun umarım kısa süre de elin bollanir ve ferahlarsın selametle.
    Allah razı olsun abi , amacım para istemek değil abi, sadece sürec nasıl işler vb ögrenmek adına gönderiyi acmıstım, Allah razı olsun Amin cümlemize insaAllah
  • 05-04-2024, 08:15:01
    #35
    Geçmiş olsun umarım borçlarından kurtulursun kısa zamanda
  • 05-04-2024, 08:35:47
    #36
    Konu açmaktansa, inşaata gidip amelelik yapsan günde bin tl alırsın en kötü.
    R10 da hiçbir vasfın yoksa makale konusu açsan ve günde 50 tane içerik yazsan en kötü borcun yarısı çıkar.
    Ya hiç vasfın yoksa bile tanidiklardan yevmiye işi bulsan bile 5 6 gün çalışsan yine borcu ödersin.
    Umarım ödersin
    Borç 90 günü geçince avukatlar arar ve icra işlemi başlar.
    Mesela 3 bin tl lik borç için bir de avukat ücret ister ona para verirsin. İcra dosyası açılınca avukat masrafı da çıkıyor ne yazik ki.