aylık 3 bin lira var git günlük işe 5 gün çalış parası çıkıyor oturup ağlamaya gerek yok
doğru haklısın hocam ağlamaya gerek yok, zaten çalışıyorum maaştan önce bu borç , ve artı günde 12 saat çalışıyorum, İnsaAllah sende böyle dara düsmezsin, yoksa senin gibiler ağlamayı bile beceremez
Konuyu açma sebebiniz nedir duyar kasmaya gerek yok bana 3bin verin ihtiyacım var yaz direk.
Birde mantıklı cevap görünce ukala ukala cevap veriyorsun.
Çevrende 3bin para bulamayacak durumdaysan kusura bakma kimsede ne güven nede kredi bırakmışın demektir.
Çünkü ben cebimde olmasa bile arkadaşım mağdur diye kredi çekip veriyorum. Neden mi ya parayı geri alabileceğimi biliyorum yada o arkadaşıma o paradan daha çok değer veriyorum.
Bu arada bana da ukalaca cevap verme ben gayet kırıcı olmadan duygularımı dökmek istedim.