Konu açmaktansa, inşaata gidip amelelik yapsan günde bin tl alırsın en kötü.
R10 da hiçbir vasfın yoksa makale konusu açsan ve günde 50 tane içerik yazsan en kötü borcun yarısı çıkar.
Ya hiç vasfın yoksa bile tanidiklardan yevmiye işi bulsan bile 5 6 gün çalışsan yine borcu ödersin.
Umarım ödersin
Borç 90 günü geçince avukatlar arar ve icra işlemi başlar.
Mesela 3 bin tl lik borç için bir de avukat ücret ister ona para verirsin. İcra dosyası açılınca avukat masrafı da çıkıyor ne yazik ki.