• 05-04-2024, 21:13:45
    #46
    2 sene önce forumdan bir üye şöyle böyle bir projem var adsense hesabım yok demişti bende hesap alması için ücretini vermiştim 3000TL meğer herşey tezgahmış arkadaş forumun kıdemli dolandırıcılarındanmış.
  • 05-04-2024, 21:41:54
    #47
    Dışarıya adım attığımız her an dolandırılmıyormuyuz zaten? Ben hesabını tutamadım sizi bilmem.
  • 05-04-2024, 21:58:04
    #48
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en büyük yanlış bu bence hocam.profil rengi dedigin rank,o da parasını verip alabilecegi bişey zaten.adamlar parasını verip rank alıyor,sonra millet paralı üyelik bu güvenilir diye gidiyor buna ve sonuç hüsran...
    Hocam size göre yanlış olabilir ben mor arkadaşlarla iş yapmıyorum birde onların plusları ile hatta gördüğüm yerde iş yapim yapmayim engelliyorum iyidir kötüdür hiç ayırt etmiyorum. Şikayet konusu açsam ne olurki adam hizmet vermiş yarım yamalak diyorum bu yaptığınız adil değil ne resimler içerikle uyuşuyor nede makaleler düzgün adam yemek tarifi makalesine bebek resmi koymuş bebeği yemiyeceksek gayet anormal siz hizmeti aldığınızda indirimdeydi şimdi şukadar oldu diyor yani her türlü alqavere dalavere dönderecek tipte arkadaş uğraşamam. R10 yönetimine lafım yok kim olursa olsun adamlar işlerini ayırt etmeden yapıyorlar iyide ben bu morlarla iş yapmazsam sorun olmaz onlarda yorulmaz hata bende kısacası artık prensip edindim . Hakkında açılmış şikayetlere bakiyorum bilmeme ne plus marka koruma sistemi devreye girmeli gibi acayip çoçukca bir yaklaşım var ne uğraşam birdaha iş yaptırmam olur biter.
  • 05-04-2024, 22:32:25
    #49
    Hiç dolandırılmadım. Dostlarıma güvendim. Yaklaşık bu günün parası ile 3 milyon kaybettim. Tek kişiye değil tabi. Güvenmek kadar lanet bir şey yok ancak herkesi kendim gibi sanıyorum tanıyınca. En büyük eşşekliğim budur
  • 05-04-2024, 23:35:05
    #50
    Forumda değil de eskiden metin2 oynarken adama güvenip çarımı kastırıyordum. Bir gün çarı ona verdim kassın diye sabah baktığımda hesap boştu. Bir de yeniden başlayabileyim diye 10m para bırakmıştı hesapta.
  • 06-04-2024, 12:41:25
    #51
    5k ile hiç birini alamadım
  • 06-04-2024, 16:54:56
    #52
    Şimdi söylemek olmaz çok yüksek bir tutar değil ama. En sonki dolandirilisim çok absurttu. Evimin kapısında dolandırıldım ilk kez 😀 Davulcuyum diye on gün önce biri geldi ne kadar dedim gönlünden ne koparsa dedi . Işin garibi belgen var mı dedin var tabi dedi, ben de sormadım görebilir miyim diye. Normalde sorarım. 20 TL verdim bu kadar bozuk var idare et deyip. Hafif iskillendim de. Neyse dün öğrendim ki davulcu sahteymis 😀 Vicdansız adam insan kendi sahasında dolandırılir mi ben işin orasindayim ,😅