• 05-04-2024, 04:16:20
    #28
    30 tl y di sanirim youtube aile uyeligine aldi sonradan cikardi xD
  • 05-04-2024, 04:47:26
    #29
    Sadece 64₺
  • 05-04-2024, 04:48:22
    #30
    ücretini ödeyip,karşılıgını alamadıgım 2 defa oldu. 2016-2017 idi her ikiside.toplamda 5k+5k : 10k şeklinde idi ama çok büyük bi sürpriz oldu ve o arkadaşlardan birisi 1-2 gün önce gelip paramı faiziyle geri verdi.bu parasızlıkta diger arkadaşta getirse paramı, hiç fena olmaz
  • 05-04-2024, 04:53:02
    #31
    600 tl 2 sene onceydi galiba. Aracilik yapiyordum tedarikci patlayinca kacinca olan bize oldu ha banlandi ama para gitti..
  • 05-04-2024, 07:34:16
    #32
    yusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haydaaa
    Size suriyeli yazmış hocam
  • 05-04-2024, 12:43:06
    #33
    yusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haydaaa
    İlkokula giden küçük yeğenim bile whatsapp üzerinden doğru yazabiliyor, karşıdaki kişi bu Türkçe ile oyun sunucusu yönetiyor
  • 05-04-2024, 12:45:12
    #34
    5.000$ hemde geçen sene
  • 05-04-2024, 13:43:13
    #35
    Kurumsal PLUS
    100K dolandırıldim
  • 05-04-2024, 14:38:00
    #36
    Hiç dolandırılmadım.

    Fakat almış olduğum hizmetlerin çoğunu verilen süre içerisinde teslim alamadım. Bundan dolayı müşterilerimle ufak tefek sorunlar yaşadım. Sürekli telefonlaşmak mesajlaşmak mesajlara cevap beklemek gibi zaman kaybı yaşadım. Strese girdim.

    R10 mükemmel bir yer fakat şunların olmasını isterdim. Kullanıcılar aldıkları hizmeti alamadığında verilen süre içerisinde alamadığında şikayet konusu açıyorlar ve bi şekilde mağduriyet gideriliyor. Fakat zaman kaybı hizmet alan kişinin girdiği stres vs yanına kar kalıyor ve bir çoğunda da - eksi ticaret puanları siliniyor. Silinmemesi gerektiğini düşünüyorum. bu konuda R10 biraz daha sıkı olursa herkes biraz daha disiplinli olur. Bu arada aynı şey ödeme konusunda da geçerli, ödemeyi geç yapanlarda eksi ticaret puanları silinmemeli.
    Ve % 15 20 indirimli fatura ödeme konularının da açılması yasaklanmalı. Kimse kimsenin faturasını düşük rakamlara ödemez.