fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en büyük yanlış bu bence hocam.profil rengi dedigin rank,o da parasını verip alabilecegi bişey zaten.adamlar parasını verip rank alıyor,sonra millet paralı üyelik bu güvenilir diye gidiyor buna ve sonuç hüsran...
Hocam size göre yanlış olabilir ben mor arkadaşlarla iş yapmıyorum birde onların plusları ile hatta gördüğüm yerde iş yapim yapmayim engelliyorum iyidir kötüdür hiç ayırt etmiyorum. Şikayet konusu açsam ne olurki adam hizmet vermiş yarım yamalak diyorum bu yaptığınız adil değil ne resimler içerikle uyuşuyor nede makaleler düzgün adam yemek tarifi makalesine bebek resmi koymuş bebeği yemiyeceksek gayet anormal siz hizmeti aldığınızda indirimdeydi şimdi şukadar oldu diyor yani her türlü alqavere dalavere dönderecek tipte arkadaş uğraşamam. R10 yönetimine lafım yok kim olursa olsun adamlar işlerini ayırt etmeden yapıyorlar iyide ben bu morlarla iş yapmazsam sorun olmaz onlarda yorulmaz hata bende kısacası artık prensip edindim . Hakkında açılmış şikayetlere bakiyorum bilmeme ne plus marka koruma sistemi devreye girmeli gibi acayip çoçukca bir yaklaşım var ne uğraşam birdaha iş yaptırmam olur biter.