Şimdi söylemek olmaz çok yüksek bir tutar değil ama. En sonki dolandirilisim çok absurttu. Evimin kapısında dolandırıldım ilk kez 😀 Davulcuyum diye on gün önce biri geldi ne kadar dedim gönlünden ne koparsa dedi . Işin garibi belgen var mı dedin var tabi dedi, ben de sormadım görebilir miyim diye. Normalde sorarım. 20 TL verdim bu kadar bozuk var idare et deyip. Hafif iskillendim de. Neyse dün öğrendim ki davulcu sahteymis 😀 Vicdansız adam insan kendi sahasında dolandırılir mi ben işin orasindayim ,😅