Anket 10 yıldır 2 adet telefon değiştirdim ikisi de samsung S serisiydi çok ta memnunum şimdi s24 almak is
Toplam Katılımcı Sayısı: 79
10 yıldır 2 adet telefon değiştirdim ikisi de samsung S serisiydi çok ta memnunum şimdi s24 almak is
iPhone 15 256 GB - 55.499TL
%39,24 (31 Oy)
Samsung Galaxy S24 256 GB - 35.999
%60,76 (48 Oy)
  • 30-03-2024, 18:38:08
    #10
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda ilk defa mecburiyetten android kullandım, yaşamdan soğuttu.

    Ben kesinlikle iPhone derim. Halam iPhone 5s kullanıyor hâlen ve telefonda donma namına hiçbir şey yok. Güncelleme almıyor tabii, orası ayrı.
    Android kullandığın telefon neydi hocam android var android var samsung androidi özelleştirme konusunda lider samsung aldın mı da s serisi alacaksın
  • 30-03-2024, 18:39:36
    #11
    blogdunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android kullandığın telefon neydi hocam android var android var samsung androidi özelleştirme konusunda lider samsung aldın mı da s serisi alacaksın
    Doğru söylüyorsunuz hocam ama sanırım ben de kalıplaşmış bir durum, iPhone alacaksın kafan rahat edecek düşüncesindeyim.
  • 30-03-2024, 18:39:45
    #12
    blogdunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben sizin gibi düşünmüyorum apple m serisi işlemcileri çıkardıktan sonra aldığın ürün bir yıl geçmeden yarı fiyatına anca satabiliyosun macbook m1 pro almıştım aldığım fiyatın altına sattım 2 yıl sonra birde çok ciddi pahalı aksesuralrı
    peki o fıyata s24 u satabılırmısınız tabı ama bılmıyorum ama ben ıphone kullanıcısı oldugum ıcın benım gozumde ıphone ama ılegal ıslerınız vatrsa tabı o ayrı bısey
  • 30-03-2024, 18:40:36
    #13
    55k iphoneye vereceğine 63k ya s24 ultra al: https://app.hb.biz/15hZZaZl0O52 😁
  • 30-03-2024, 18:41:50
    #14
    Uzunera221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki o fıyata s24 u satabılırmısınız tabı ama bılmıyorum ama ben ıphone kullanıcısı oldugum ıcın benım gozumde ıphone ama ılegal ıslerınız vatrsa tabı o ayrı bısey
    Ben ticaret amaçlı düşünmüyorum ki hocam apple tabiki çok iyi eleştirmiyorum ben şu anki telefonum s10e babama vereceğim onu 4,250 ye almıştım şimdi 7 bine satarım satsam
  • 30-03-2024, 18:42:50
    #15
    Regnos.com
    Arkadasım da var s24 hiç kibar değil çok iri. Ve aldıktan sonra fiyatı düştü. Ben iphone 15 kullanıyorum 50ye aldım zam geldi ve çok memnunum.
  • 30-03-2024, 18:43:29
    #16
    Apple dısında şu ana kadar hiç telefon kullanmadım,

    şu an 15 pro max kullanıcısıyım açıkcası 14 pro max daha iyiydi gibi.

    Samsung S24 Ultra 1 saat deneyimleme fırsatım oldu muhtemelen bundan sonraki cihazım Samsung S serisi olacak.
  • 30-03-2024, 18:45:16
    #17
    timurx01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple dısında şu ana kadar hiç telefon kullanmadım,

    şu an 15 pro max kullanıcısıyım açıkcası 14 pro max daha iyiydi gibi.

    Samsung S24 Ultra 1 saat deneyimleme fırsatım oldu muhtemelen bundan sonraki cihazım Samsung S serisi olacak.
    S serileri çok iyi 10 yıldan fazladır kullandım en az 5 6 yıl kullanıyorum halen donma kasma yok babama vereceğim bendekini.
  • 30-03-2024, 18:54:00
    #18
    Iphone kullanana kadar overrated olduğunu düşünürdüm, fanboylarına da pek anlam veremezdim maksimilistlerine fakat kullandıktan sonra işin hiç te göründüğü gibi olmadığını zamanla anladım. 2018 yılında aldığım 8 Plus RED cihazı 6 yıl sonunda sadece cam ve batarya değiştirerek sıfır alınmış gibi şuan kullanıyorum ve 0 donma var cihazda, ayrıca halâ daha güncelleme alıyorum. Yakında valide hanım Dubai 'ye geziye gidecek dönerkende 15 Pro MAX aldırmayı düşünüyorum bir 6 yılda öyle kullanırım. Biraz fanboy gibi yazmış olabilirim ama bence bir şans vermelisin en azından denemiş, deneyimlemiş olursun.