Iphone kullanana kadar overrated olduğunu düşünürdüm, fanboylarına da pek anlam veremezdim maksimilistlerine fakat kullandıktan sonra işin hiç te göründüğü gibi olmadığını zamanla anladım. 2018 yılında aldığım 8 Plus RED cihazı 6 yıl sonunda sadece cam ve batarya değiştirerek sıfır alınmış gibi şuan kullanıyorum ve 0 donma var cihazda, ayrıca halâ daha güncelleme alıyorum. Yakında valide hanım Dubai 'ye geziye gidecek dönerkende 15 Pro MAX aldırmayı düşünüyorum bir 6 yılda öyle kullanırım. Biraz fanboy gibi yazmış olabilirim ama bence bir şans vermelisin en azından denemiş, deneyimlemiş olursun.