Apple dısında şu ana kadar hiç telefon kullanmadım,

şu an 15 pro max kullanıcısıyım açıkcası 14 pro max daha iyiydi gibi.

Samsung S24 Ultra 1 saat deneyimleme fırsatım oldu muhtemelen bundan sonraki cihazım Samsung S serisi olacak.