Uzunera221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki o fıyata s24 u satabılırmısınız tabı ama bılmıyorum ama ben ıphone kullanıcısı oldugum ıcın benım gozumde ıphone ama ılegal ıslerınız vatrsa tabı o ayrı bısey
Ben ticaret amaçlı düşünmüyorum ki hocam apple tabiki çok iyi eleştirmiyorum ben şu anki telefonum s10e babama vereceğim onu 4,250 ye almıştım şimdi 7 bine satarım satsam