Forumdan Sürekli Mail Geliyor
11
●216
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 29-03-2024, 21:45:35Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/subscription.php...wsubscriptions
Nedenini anlamadım her konuya abone olmuşum yahu
mesaj attığım her konuya. Sanırım otomatik olarka mesaj attığımda o konuya beni abone yapıyor, nasıl engelleyebilirim bunu?
- 29-03-2024, 22:00:36Üyeliği durdurulduTeşekkürler ancak ben zaten hiçbir konuya abone olmuyorum. Şuan yazdığım gibi mesaj yazıyorum ve otomatik olarak abone olmuş hep.BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2024, 22:04:53Mesaj yazdığınız zaman otomatik abone olmuş oluyorsunuz.ozgurege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2024, 22:05:06Bende de sanırım böyle olmuştu,ozgurege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burda söylendiği gibi ayarlardan düzelttim. - 29-03-2024, 22:06:27Üyeliği durdurulduBilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBunu istemiyorum, mesaj attığımda abone olmasın. Bu ayarı yapmanın bir yolu var mı? Yoksa böyle 5 konuya bir mesaj yazıyorum, hepsine 10 mesaj geldiyse 50 mail geliyor.Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

mesaj attığım her konuya. Sanırım otomatik olarka mesaj attığımda o konuya beni abone yapıyor, nasıl engelleyebilirim bunu?
