Mesaj yazdığınız zaman otomatik abone olmuş oluyorsunuz.
Bende de sanırım böyle olmuştu,
burda söylendiği gibi ayarlardan düzelttim.
Bunu istemiyorum, mesaj attığımda abone olmasın. Bu ayarı yapmanın bir yolu var mı? Yoksa böyle 5 konuya bir mesaj yazıyorum, hepsine 10 mesaj geldiyse 50 mail geliyor.