BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj yazdığınız zaman otomatik abone olmuş oluyorsunuz.
Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de sanırım böyle olmuştu,
burda söylendiği gibi ayarlardan düzelttim.
Bunu istemiyorum, mesaj attığımda abone olmasın. Bu ayarı yapmanın bir yolu var mı? Yoksa böyle 5 konuya bir mesaj yazıyorum, hepsine 10 mesaj geldiyse 50 mail geliyor.