https://www.r10.net/subscription.php...wsubscriptions
Nedenini anlamadım her konuya abone olmuşum yahu mesaj attığım her konuya. Sanırım otomatik olarka mesaj attığımda o konuya beni abone yapıyor, nasıl engelleyebilirim bunu?