• 29-03-2024, 22:08:24
    #10
    ozgurege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu istemiyorum, mesaj attığımda abone olmasın. Bu ayarı yapmanın bir yolu var mı? Yoksa böyle 5 konuya bir mesaj yazıyorum, hepsine 10 mesaj geldiyse 50 mail geliyor.
    Evet ayarlardan düzeltmeniz mümkün diyorum.
    Nerede olduğunu unuttum, burada söyledikleri yere bakın.
  • 29-03-2024, 22:08:42
    #11
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    ozgurege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ancak ben zaten hiçbir konuya abone olmuyorum. Şuan yazdığım gibi mesaj yazıyorum ve otomatik olarak abone olmuş hep.
    https://www.r10.net/profil/secenekler/

  • 29-03-2024, 22:10:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkür ederim.