ozgurege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu istemiyorum, mesaj attığımda abone olmasın. Bu ayarı yapmanın bir yolu var mı? Yoksa böyle 5 konuya bir mesaj yazıyorum, hepsine 10 mesaj geldiyse 50 mail geliyor.
Evet ayarlardan düzeltmeniz mümkün diyorum.
Nerede olduğunu unuttum, burada söyledikleri yere bakın.