• 25-03-2024, 18:57:45
    #1
    Gold üye
    Merhaba arkadaşlar bu duruma daha yeni düştüm önümde baya bir borç var
    270 k 1 bankadan
    100 k 1 bankadan
    100 k farklı bir bankadan

    borçlarım var 270 k olan banka bugün icra ödeme emri gönderdi biraz öncede hukuk bürosundan aradılar dedim battım işe girdim maaştan kesinti yapabilirsiniz ancak dedim banka bunu kabul etmez gibi bi konuşma yaptı birde şuan kullandıgım aktif hesaplara icra koyacagını vs söyledi eğer ödenmesse aile bireylerine icra için tebligat göndereceklerini vs dedi bu durumda ne yapmam gerekiyor. Takmamaya çalışıyorum fakat malum durumlarda insanın aklı ister istemez takılıyor yol gözterecek bir arkadaş varmıdır. bu konuları bilen nasıl bir yol izlemeliyim
  • 25-03-2024, 19:00:01
    #2
    hocam üzücü bir durum ancak yüksek bir borç olduğu için maaştan kesinti yapmazlar diye düşünüyorum. Bu tip olaylar bizleri kolay paraya yöneltiyor çünkü 12 saat çalışıpta emeğimizi alamıyoruz.
  • 25-03-2024, 19:07:49
    #3
    Gold üye
    Semixonly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam üzücü bir durum ancak yüksek bir borç olduğu için maaştan kesinti yapmazlar diye düşünüyorum. Bu tip olaylar bizleri kolay paraya yöneltiyor çünkü 12 saat çalışıpta emeğimizi alamıyoruz.
    ölede hocam ne yapalım ölelimmi aha işe girdim kessinler maaşın 4 de birini ben yine ek iş kovalarım yeterki susunlar aramasınlar
  • 25-03-2024, 19:12:45
    #4
    Bu durumda eve icra gönderiyorlar mı? Yani evde ne var ne yok alabiliyorlar mı?
  • 25-03-2024, 19:17:52
    #5
    Maaşa koyulan haciz işlemi eve haciz gitmesine engel olmaz, maaş haczi ile kapanmayacak kadar büyük bir borçsa eve de haciz götürülüyor.
    Ama her şey alınmıyor tabi ki normal hacizdeki durumlar bunda da geçerli.
  • 25-03-2024, 19:32:47
    #6
    Sadece kayıtlı ikamet adresine ve iş yerine tebligat gider. Aile bireylerine arama dahi yapamazlar kanunen yasak ve cezası var.
  • 25-03-2024, 19:48:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kayıtlı ikamet adresine ve iş yerine tebligat gider. Aile bireylerine arama dahi yapamazlar kanunen yasak ve cezası var.
    Dediği doğru, kişisel veriler kanunu kapsamında senden başka kimse ile görüşme dahi yapamazlar.
    Kesinti konusuna gelince borç miktarının önemi yok. Aktif olarak SGK varsa maaş kesintisi yapar. Seni arayanlarda asistanlar merak etme. Maaşdan kesinti olursa susarlar.
  • 25-03-2024, 21:04:35
    #8
    Gold üye
    SerkanYildzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediği doğru, kişisel veriler kanunu kapsamında senden başka kimse ile görüşme dahi yapamazlar.
    Kesinti konusuna gelince borç miktarının önemi yok. Aktif olarak SGK varsa maaş kesintisi yapar. Seni arayanlarda asistanlar merak etme. Maaşdan kesinti olursa susarlar.
    inşallah öledir hocam
  • 25-03-2024, 21:18:50
    #9
    Semixonly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam üzücü bir durum ancak yüksek bir borç olduğu için maaştan kesinti yapmazlar diye düşünüyorum. Bu tip olaylar bizleri kolay paraya yöneltiyor çünkü 12 saat çalışıpta emeğimizi alamıyoruz.
    miktarla alakası yok
    eğer bu kişinin malı mülkü yoksa
    maaş haczinden başka bir şey yapamazlar.

    4 te 1 ini kesebilirler maaşin da
    fazlasını kesemiyorlar

    Eve hacize gelebilirler bunun için karsi avukat para yatırıyor masraflar icin dosyaya ekleniyor
    evde hacizin kuralları var her şey alınamıyor
    internetten bakabilirsiniz

    geçmiş olsun zor süreç telefonla
    taciz çok olur böyle durumlarda