Merhaba arkadaşlar bu duruma daha yeni düştüm önümde baya bir borç var
270 k 1 bankadan
100 k 1 bankadan
100 k farklı bir bankadan

borçlarım var 270 k olan banka bugün icra ödeme emri gönderdi biraz öncede hukuk bürosundan aradılar dedim battım işe girdim maaştan kesinti yapabilirsiniz ancak dedim banka bunu kabul etmez gibi bi konuşma yaptı birde şuan kullandıgım aktif hesaplara icra koyacagını vs söyledi eğer ödenmesse aile bireylerine icra için tebligat göndereceklerini vs dedi bu durumda ne yapmam gerekiyor. Takmamaya çalışıyorum fakat malum durumlarda insanın aklı ister istemez takılıyor yol gözterecek bir arkadaş varmıdır. bu konuları bilen nasıl bir yol izlemeliyim