hocam üzücü bir durum ancak yüksek bir borç olduğu için maaştan kesinti yapmazlar diye düşünüyorum. Bu tip olaylar bizleri kolay paraya yöneltiyor çünkü 12 saat çalışıpta emeğimizi alamıyoruz.
ölede hocam ne yapalım ölelimmi aha işe girdim kessinler maaşın 4 de birini ben yine ek iş kovalarım yeterki susunlar aramasınlar