hocam üzücü bir durum ancak yüksek bir borç olduğu için maaştan kesinti yapmazlar diye düşünüyorum. Bu tip olaylar bizleri kolay paraya yöneltiyor çünkü 12 saat çalışıpta emeğimizi alamıyoruz.
miktarla alakası yok
eğer bu kişinin malı mülkü yoksa
maaş haczinden başka bir şey yapamazlar.
4 te 1 ini kesebilirler maaşin da
fazlasını kesemiyorlar
Eve hacize gelebilirler bunun için karsi avukat para yatırıyor masraflar icin dosyaya ekleniyor
evde hacizin kuralları var her şey alınamıyor
internetten bakabilirsiniz
geçmiş olsun zor süreç telefonla
taciz çok olur böyle durumlarda