hocam üzücü bir durum ancak yüksek bir borç olduğu için maaştan kesinti yapmazlar diye düşünüyorum. Bu tip olaylar bizleri kolay paraya yöneltiyor çünkü 12 saat çalışıpta emeğimizi alamıyoruz.