Herhangi bir hakaret hatta eleştiri bile olmamasına rağmen Sahibinden için "Sarı Site" olarak bahsediliyor.
Yanlış hatırlamıyorsam bir dönem çok fazla dava açılıyordu Sahibinden tarafından bu yüzden renklerle ifade ediyorduk.
Fakat aradan aylar geçmesine rağmen neden bu sitenin adını kullanmıyoruz, kullanmanın bir cezası mı var.