• 13-03-2024, 20:03:20
    #1
    En iyisi sanırım
    Forumda herhangi bir aşağılayıcı ibare olmamasına rağmen,
    Herhangi bir hakaret hatta eleştiri bile olmamasına rağmen Sahibinden için "Sarı Site" olarak bahsediliyor.

    Yanlış hatırlamıyorsam bir dönem çok fazla dava açılıyordu Sahibinden tarafından bu yüzden renklerle ifade ediyorduk.

    Fakat aradan aylar geçmesine rağmen neden bu sitenin adını kullanmıyoruz, kullanmanın bir cezası mı var.
  • 13-03-2024, 20:05:05
    #2
    Neden sarı site diyoruz değil de, neden hala aktif diye tartışmak gerekiyor.
  • 13-03-2024, 20:05:49
    #3
    En iyisi sanırım
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden sarı site diyoruz değil de, neden hala aktif diye tartışmak gerekiyor.
    Neden ki hocam
  • 13-03-2024, 20:06:00
    #4
    Youtube kanallarında çok fazla video izleyenlerin alışkanlığıdır o sanırım ben pek kullanmıyorum.
    Genelde orada o şekilde hitap ediyorlar bedava reklam olmasın diye.
  • 13-03-2024, 20:08:08
    #5
    Populizmi seviyoruz
  • 13-03-2024, 20:09:01
    #6
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ki hocam
    Açıldığından beridir d”landırıclık artık. Hiçbir önlem almıyor ve hiçbir sorumluluk üstlenmiyorlar. Buda yetmezmiş gibi piyasayo manupile ediyorlar. Daha sayayım mı bunlar yeter mi?
    şikayet var ve emsal kararlara baktığınızda hakkında sayısız dosya var. Ve hiçbirisinde sarı site sorumluluk üstlenmiyor.
  • 13-03-2024, 22:57:19
    #7
    Muadili yok resmen tekel.
  • 13-03-2024, 23:51:13
    #8
    3 yılda belkide 1-2 defa demişimdir sarı site diye.kullanmamn o kelimeyi.direk yazarım.sanırım ilk başlarda rekalm yapmak yasak sanılmış ve buda bir alıya dönüşmüş.ondan sanırım sarı site diyorlar
  • 14-03-2024, 23:58:33
    #9
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıldığından beridir d”landırıclık artık. Hiçbir önlem almıyor ve hiçbir sorumluluk üstlenmiyorlar. Buda yetmezmiş gibi piyasayo manupile ediyorlar. Daha sayayım mı bunlar yeter mi?
    şikayet var ve emsal kararlara baktığınızda hakkında sayısız dosya var. Ve hiçbirisinde sarı site sorumluluk üstlenmiyor.
    Hangi platform kişilerin yaptığı d-landırıcılığı üstleniyor ki? Şimdi git yeni üyelik aç 1 milyonluk aracı yada evi 700 e ilana çık, 100 kişi kapora göndereyim bana sat diye yalvarır. Manipüleden kastınız nedir tam anlayamadım. İlana çıkan ürünlerin taban yada tavan fiyatları mı var? Yada birisi 300 e aracını satılığa koyunca, 300 e koyamazsın 500 e koymalısın mı diyorlar?