Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ki hocam
Açıldığından beridir d”landırıclık artık. Hiçbir önlem almıyor ve hiçbir sorumluluk üstlenmiyorlar. Buda yetmezmiş gibi piyasayo manupile ediyorlar. Daha sayayım mı bunlar yeter mi?
şikayet var ve emsal kararlara baktığınızda hakkında sayısız dosya var. Ve hiçbirisinde sarı site sorumluluk üstlenmiyor.