WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıldığından beridir d”landırıclık artık. Hiçbir önlem almıyor ve hiçbir sorumluluk üstlenmiyorlar. Buda yetmezmiş gibi piyasayo manupile ediyorlar. Daha sayayım mı bunlar yeter mi?
şikayet var ve emsal kararlara baktığınızda hakkında sayısız dosya var. Ve hiçbirisinde sarı site sorumluluk üstlenmiyor.
Hangi platform kişilerin yaptığı d-landırıcılığı üstleniyor ki? Şimdi git yeni üyelik aç 1 milyonluk aracı yada evi 700 e ilana çık, 100 kişi kapora göndereyim bana sat diye yalvarır. Manipüleden kastınız nedir tam anlayamadım. İlana çıkan ürünlerin taban yada tavan fiyatları mı var? Yada birisi 300 e aracını satılığa koyunca, 300 e koyamazsın 500 e koymalısın mı diyorlar?