Konu
Neden Hala Sarı Site Diyoruz?
13-03-2024, 20:05:49
#3
Gelistirici
En iyisi sanırım
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden sarı site diyoruz değil de, neden hala aktif diye tartışmak gerekiyor.
Neden ki hocam