3 yılda belkide 1-2 defa demişimdir sarı site diye.kullanmamn o kelimeyi.direk yazarım.sanırım ilk başlarda rekalm yapmak yasak sanılmış ve buda bir alıya dönüşmüş.ondan sanırım sarı site diyorlar