Konu
Neden Hala Sarı Site Diyoruz?
13-03-2024, 23:51:13
#8
eyefive5
3 yılda belkide 1-2 defa demişimdir sarı site diye.kullanmamn o kelimeyi.direk yazarım.sanırım ilk başlarda rekalm yapmak yasak sanılmış ve buda bir alıya dönüşmüş.ondan sanırım sarı site diyorlar