değerli dostlar selamlar.
yaklaşık 2.5 yıldır amerikadayım eski çalışma iştahım vs kalmadı artık. konfor alanımdayım sürekli ve bu alandan çıkmak istemiyorum ama çıkmak zorundayım birşeyler yapmak zorundayım. bilgisayar üzerinden veya buradan birileri ile.
ne yapabilirim sizler için?
bana lütfen fikirlerinizi önerilerinizi veya tekliflerinizi ister yorum ister PM aracılığı ile iletin lütfen.
Evim var garajım var bilgisayarım vs herşeyim var.
çok köreldim bu aralar bi beyin fırtınası yapmam lazım ama yapamıyorum. bilmyorum tembellik bilmiyorum artık yaştan. kendimi kötü hissediyorum
Amerikadayım Bunu nasıl kullanabilirim
32
●2.576
- 09-03-2024, 04:46:36
- 09-03-2024, 04:54:02Merhabalar fuarlara katilabilirsiniz, sahsen benim icin ayri fikirlarin dogmasina ve motivason kazanmama neden oluyor, ozellikle ces ny build expo gibi onemli fuarlar yilda bir olsa da cok degerli fikirlarin ortaya cikmasina neden oluyor.MucahitOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veya ticaret yapmayi deneyin, maddi kayip amerika da motivasyon acisindan pozitif etki sagliyor benim icin
- 09-03-2024, 05:00:06teşekkür ederim fikir için. sonuna kadar haklısınızwebishere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticaret yapmadan kendine çalışmadan burada para kazanılmıyor. %100 orası
fakat
ticaret yapabilmek için sermaye lazım, bide biraz afedersiniz *** lazım. bakıyorumda kendimde onu pek göremyorum yahu. ne yapmaya çalıştıysam bi şekilde olmuyor bahtsız bir insanım - 09-03-2024, 05:03:09çok fazla ilgiyi sevmiyorum youtube vs içinpaswor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelmeden bi video çekmiştim nasıl geldiğime dair. 11k izlendi. 500 abone geldi. instagramdan o kadar çok mesaj geldiki artık illallah etmiştim. kaldırdım hepsini. şöhret bana göre değil denendi hocam
ama teşekkür ederim tavsiyeniz için
- 09-03-2024, 05:06:21nasıl yani. isteyen herkes yaşabilir hocampaswor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorunuzu detaylandırırsanız daha net cevap verebilirim
- 09-03-2024, 05:09:48ben mesela amerikaya gitmek istiyorum ama sadece kendi çapımda biraz yazılımdan ve e-ticaretten anlıyorum 20 yaşındayım ek olarak bi zenginliğim çok iyi bir maddi durumum yok kaçak olarak değil normal vatandaş gibi yaşamak istiyorum bu mümkün bişey mi yoksa green kart yatırımcı vizesi gibi şeyler veya davet vizesi gibi şeylerle uğraşmam gerekiyorumu (yurt dışı hakkında hiçbir bilgim yok )
- 09-03-2024, 05:16:43amerikaya gelebilmenin bir çok yolu var fakat görünürde size bi kaç tanesi uyuyor.paswor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya öğrenci olarak geleceksiniz. dil okulu, üniversite gibi alanlardan f1 başvurusu yaparak f1 aldıktan sonra vize başvurusu yaparak. vizeye kadarki süreçte ortalama 850-1200$ arasında paranız gider. vizeyi alıp alamamanız biraz size ve profilinize kalmış bir olay. çok saçma şekilde almaz dediklerniz alırken alır dedikleriniz vize alamıyor. ama öğrenci olarak geldikten sonra 3 yolunuz var. ya evleneceksiniz kesin ve en net çözüm, ya iltica edeceksiniz, yada OPT nizi alana kadar (3 yıl kadar sonra) bekleyeceniz sonra OPT alıp başka bir firmann size sponsor olmasını ve greencard almanızı bekleyeceksiniz.
turist olarak gelmek isterseniz vize başvuru vs artısıyla eksisiyle 500$ a patlar sze. alıp alamayacağınıza göre yine değişir durum
geldiğinizde çalıma izniniz v yine olmaz burada ya evleneceksiniz yada iltica yapacaksınız.
3. yol amerikalı birin bulup evlenip geleceksiniz. ancak böyle.
gelmeden bi video çekmiştim nasıl geldiğime dair. 11k izlendi. 500 abone geldi. instagramdan o kadar çok mesaj geldiki artık illallah etmiştim. kaldırdım hepsini. şöhret bana göre değil denendi hocam