değerli dostlar selamlar.
yaklaşık 2.5 yıldır amerikadayım eski çalışma iştahım vs kalmadı artık. konfor alanımdayım sürekli ve bu alandan çıkmak istemiyorum ama çıkmak zorundayım birşeyler yapmak zorundayım. bilgisayar üzerinden veya buradan birileri ile.
ne yapabilirim sizler için?
bana lütfen fikirlerinizi önerilerinizi veya tekliflerinizi ister yorum ister PM aracılığı ile iletin lütfen.
Evim var garajım var bilgisayarım vs herşeyim var.
çok köreldim bu aralar bi beyin fırtınası yapmam lazım ama yapamıyorum. bilmyorum tembellik bilmiyorum artık yaştan. kendimi kötü hissediyorum