paswor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben mesela amerikaya gitmek istiyorum ama sadece kendi çapımda biraz yazılımdan ve e-ticaretten anlıyorum 20 yaşındayım ek olarak bi zenginliğim çok iyi bir maddi durumum yok kaçak olarak değil normal vatandaş gibi yaşamak istiyorum bu mümkün bişey mi yoksa green kart yatırımcı vizesi gibi şeyler veya davet vizesi gibi şeylerle uğraşmam gerekiyorumu (yurt dışı hakkında hiçbir bilgim yok )
amerikaya gelebilmenin bir çok yolu var fakat görünürde size bi kaç tanesi uyuyor.
ya öğrenci olarak geleceksiniz. dil okulu, üniversite gibi alanlardan f1 başvurusu yaparak f1 aldıktan sonra vize başvurusu yaparak. vizeye kadarki süreçte ortalama 850-1200$ arasında paranız gider. vizeyi alıp alamamanız biraz size ve profilinize kalmış bir olay. çok saçma şekilde almaz dediklerniz alırken alır dedikleriniz vize alamıyor. ama öğrenci olarak geldikten sonra 3 yolunuz var. ya evleneceksiniz kesin ve en net çözüm, ya iltica edeceksiniz, yada OPT nizi alana kadar (3 yıl kadar sonra) bekleyeceniz sonra OPT alıp başka bir firmann size sponsor olmasını ve greencard almanızı bekleyeceksiniz.
turist olarak gelmek isterseniz vize başvuru vs artısıyla eksisiyle 500$ a patlar sze. alıp alamayacağınıza göre yine değişir durum
geldiğinizde çalıma izniniz v yine olmaz burada ya evleneceksiniz yada iltica yapacaksınız.
3. yol amerikalı birin bulup evlenip geleceksiniz. ancak böyle.