ben mesela amerikaya gitmek istiyorum ama sadece kendi çapımda biraz yazılımdan ve e-ticaretten anlıyorum 20 yaşındayım ek olarak bi zenginliğim çok iyi bir maddi durumum yok kaçak olarak değil normal vatandaş gibi yaşamak istiyorum bu mümkün bişey mi yoksa green kart yatırımcı vizesi gibi şeyler veya davet vizesi gibi şeylerle uğraşmam gerekiyorumu (yurt dışı hakkında hiçbir bilgim yok )