• 08-03-2024, 21:51:19
    #1
    Selamlar. Kardesimi Pazertesi günü istanbul çam sakura hastanesine geldik acil olarak. Salı öğlen genel cerrah bölümüne yatış yapildi. İnce bagirsakta crp 200 enfeksyon şüpesiyle.. kardesim.. persembe gunu aksamina kadar kesin bir islem.yapilmadigi icin sinirleri bozuldu ve cikmak istedigini beyan etti. Tedavi reddi imzalayarak ciktik
    Agrilari hastaneden cikana kadar yoktu. Cok dil döktüm ikna edemedim lakin dun aksam ciktigimiz hastaneye tekrar gidiyoruz yoldayiz. Agrilari tekrar basladi.

    Sorum şudur tedavi red imzasi attigi icin tekrar gidiyoruz pisman oldu ciktigina bizi tekrar hastaneye alip tedavi yaparlarmi yoksa hasta biz sana bakmayiz felan derlermi ?

    Daha once boyle bir tecrubesi olan varsa paylasirsa coo sevirim.
  • 08-03-2024, 21:56:17
    #2
    özel hastaneye mi has yada genel sağlık hukuku mu bilmiyorum böyle bir açıklama var.

    https://www.livhospital.com/liv-hast...reddetme-hakki
  • 08-03-2024, 21:57:34
    #3
    Hocam geçmiş olsun..Kesinlikle Tedavi edilir kimse tedavi edilemez tarzında bi imada veya beyanda bulunamaz
  • 08-03-2024, 21:57:43
    #4
    yok hukuka karşıda sorun yok gidebilirsiniz

    https://siyahhukuk.com/ozel-hukuk-da...akki-var-midir
  • 08-03-2024, 22:03:37
    #5
    Tedavi reddi yapmanız herhangi bir nedenle o anki semptomunuz veya tanınıza bağlı risklerin tamamını üzerinize almanız demektir, sonradan aynı birime gidemezsiniz diye bir durum yok. Tekrardan aynı hastane veya polikliniğe başvurduğunuzda tedaviniz kaldığı yerden devam eder. Geçmiş olsun.
  • 08-03-2024, 22:23:27
    #6
    tedavisi yapılır hocam hiç şüpheniz olmasın.
  • 08-03-2024, 22:32:31
    #7
    Size bakmak zorundalar diye biliyorum , ama çıkarken bir sıkıntı yaşattıysanız biraz zorluk çıkarabilirler.
  • 09-03-2024, 01:11:51
    #8
    Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Kardesimi Pazertesi günü istanbul çam sakura hastanesine geldik acil olarak. Salı öğlen genel cerrah bölümüne yatış yapildi. İnce bagirsakta crp 200 enfeksyon şüpesiyle.. kardesim.. persembe gunu aksamina kadar kesin bir islem.yapilmadigi icin sinirleri bozuldu ve cikmak istedigini beyan etti. Tedavi reddi imzalayarak ciktik
    Agrilari hastaneden cikana kadar yoktu. Cok dil döktüm ikna edemedim lakin dun aksam ciktigimiz hastaneye tekrar gidiyoruz yoldayiz. Agrilari tekrar basladi.

    Sorum şudur tedavi red imzasi attigi icin tekrar gidiyoruz pisman oldu ciktigina bizi tekrar hastaneye alip tedavi yaparlarmi yoksa hasta biz sana bakmayiz felan derlermi ?

    Daha once boyle bir tecrubesi olan varsa paylasirsa coo sevirim.
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel hastaneye mi has yada genel sağlık hukuku mu bilmiyorum böyle bir açıklama var.

    https://www.livhospital.com/liv-hast...reddetme-hakki
    Onurka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun..Kesinlikle Tedavi edilir kimse tedavi edilemez tarzında bi imada veya beyanda bulunamaz
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hukuka karşıda sorun yok gidebilirsiniz

    https://siyahhukuk.com/ozel-hukuk-da...akki-var-midir
    Karadeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedavi reddi yapmanız herhangi bir nedenle o anki semptomunuz veya tanınıza bağlı risklerin tamamını üzerinize almanız demektir, sonradan aynı birime gidemezsiniz diye bir durum yok. Tekrardan aynı hastane veya polikliniğe başvurduğunuzda tedaviniz kaldığı yerden devam eder. Geçmiş olsun.
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tedavisi yapılır hocam hiç şüpheniz olmasın.
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size bakmak zorundalar diye biliyorum , ama çıkarken bir sıkıntı yaşattıysanız biraz zorluk çıkarabilirler.
    Arkadaşlar çok tesekkur ederim. Suan hastanedeyiz gozlem yerindeyiz genel cerrah ve dahiliye doktoru bakti ama pztesi geldigimiz gibi olucak sanirim boş yatak yokmuş o zamanda pztesi gece 11 den beri salı oğlene kadar bekledik şimdide bekliyecez gibi duruyor yine boş yatak yok.. 12-15 saat kadar susuz ve serumsuz olarak beklicez..
  • 09-03-2024, 01:17:57
    #9
    Muhtemelen acil serviste gözlem veya müşahade alanında kalacaksınız. Acil servis gözlem alanında hastalıkla ilgili gerekli tedaviler verilecektir merak etmeyin. Karın ağrısı ile başvuran ve müşahade altında tutulan hastaların zaten oral alımı kesilir, yemek su vs alamaz. Umarım kısa sürede sağlığına kavuşur kardeşiniz.