Selamlar. Kardesimi Pazertesi günü istanbul çam sakura hastanesine geldik acil olarak. Salı öğlen genel cerrah bölümüne yatış yapildi. İnce bagirsakta crp 200 enfeksyon şüpesiyle.. kardesim.. persembe gunu aksamina kadar kesin bir islem.yapilmadigi icin sinirleri bozuldu ve cikmak istedigini beyan etti. Tedavi reddi imzalayarak ciktik
Agrilari hastaneden cikana kadar yoktu. Cok dil döktüm ikna edemedim lakin dun aksam ciktigimiz hastaneye tekrar gidiyoruz yoldayiz. Agrilari tekrar basladi.

Sorum şudur tedavi red imzasi attigi icin tekrar gidiyoruz pisman oldu ciktigina bizi tekrar hastaneye alip tedavi yaparlarmi yoksa hasta biz sana bakmayiz felan derlermi ?

Daha once boyle bir tecrubesi olan varsa paylasirsa coo sevirim.