Tedavi reddi yapmanız herhangi bir nedenle o anki semptomunuz veya tanınıza bağlı risklerin tamamını üzerinize almanız demektir, sonradan aynı birime gidemezsiniz diye bir durum yok. Tekrardan aynı hastane veya polikliniğe başvurduğunuzda tedaviniz kaldığı yerden devam eder. Geçmiş olsun.