Salgın mı var? Çok Kötüyüm.
9
●262
- 08-03-2024, 11:35:59Arkadaşlar bir dondurma yedim yemez olaydım beş gündür sağlık Ocağı serum antibiyotikler halsizlik geceleri 4-5 kere uyanma yani o kadar kötüyüm ki okula gidemez oldum okulu bırak evde yatağımdan mutfağa bile gidemiyorum telefonumu üç gündür şarja takmıyorum çünkü elime bile alamıyorum şimdi de iyileşmek için dondurma yiyorum bu nasıl bir şey ya 😕
- 08-03-2024, 11:38:29Salgın var sanırım hocam bizde kaptık halsizlik, kırgınlık var.
- 08-03-2024, 11:44:52Doktor önerdi sonra su iç dedi.HellorDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2024, 11:48:41Salgın var evet. 2 ay içinde 2 kere Influanza A oldum. Yüksek ateş, eklem ağrısı, baş ağrısı, boğaz ağrısı, burun tıkanıklığı, yüksek terleme, ağaya bile kalkamayacak düzeyde halsizlik en belirgin belirtilerdi.
Burada ilaç tavsiyesi vermek asla doğru olmaz. O yüzden ismini vermek istemiyorum. Ancak doktorun yazdığı ilaç ile 2 günde kendime geldim. Antibiyotik değil. Doktor direkt bu antibiyotik ile çözülecek bir şey değil demişti. Haklı da çıktı.
Geçmiş olsun.