AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim buralarda salgın malgın yok yıllardır yada bize uğramıyor
Hocam ne soğuk görüyorsunuz ne bir şey güzel memleket Antalya vallahi 🙂