Salgın mı var? Çok Kötüyüm. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Salgın mı var? Çok Kötüyüm.
9
●
262
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Salgın mı var? Çok Kötüyüm.
1
2
08-03-2024, 11:58:10
#10
YusufArda
AOA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim buralarda salgın malgın yok yıllardır yada bize uğramıyor
Hocam ne soğuk görüyorsunuz ne bir şey güzel memleket Antalya vallahi 🙂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler