Salgın var evet. 2 ay içinde 2 kere Influanza A oldum. Yüksek ateş, eklem ağrısı, baş ağrısı, boğaz ağrısı, burun tıkanıklığı, yüksek terleme, ağaya bile kalkamayacak düzeyde halsizlik en belirgin belirtilerdi.

Burada ilaç tavsiyesi vermek asla doğru olmaz. O yüzden ismini vermek istemiyorum. Ancak doktorun yazdığı ilaç ile 2 günde kendime geldim. Antibiyotik değil. Doktor direkt bu antibiyotik ile çözülecek bir şey değil demişti. Haklı da çıktı.

Geçmiş olsun.