Arkadaşlar bir dondurma yedim yemez olaydım beş gündür sağlık Ocağı serum antibiyotikler halsizlik geceleri 4-5 kere uyanma yani o kadar kötüyüm ki okula gidemez oldum okulu bırak evde yatağımdan mutfağa bile gidemiyorum telefonumu üç gündür şarja takmıyorum çünkü elime bile alamıyorum şimdi de iyileşmek için dondurma yiyorum bu nasıl bir şey ya 😕