Fıtığı olanlar bakabilir mi?
13
●310
- 07-03-2024, 11:37:48Hocam doktorunuz diyorsa vardır bir bildiği size denileni yapın.slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2024, 11:41:44valla benim boynum problemli. bisiklet, koşu, ağırlık çalışıyorum. özellikle bisiklet çok acayip birşey, ne kadar kas varsa vücudunda hepsini çalıştırıyor. iyi geldi mi dersen kendimi daha iyi hissediyoum ama anormal hareketlerden ve ağır şeyleri biçimsiz kaldırmaktan kaçınıyorum. böyle acayip şeyler yapsam ne olur bilmiyorum tabii, denmeye de niyetim yok ama yaşantımı kısıtlayan bir durum kalmadı.
zaten bırak fıtık olayını hareket etmek her zaman iyidir... - 07-03-2024, 11:42:27hocam benim yok ama çevremde var,egzersiz agrıları hafifleterek hayat konforunuzu arttırıyor.
yüzmenin çok iyi geldiğini biliyorum, imkanınız var ise bir havuza yazılın ve haftada en az 1 gün de olsa yüzün. - 07-03-2024, 11:47:26Benim babamın aynı şekilde bel fıtığı patlamıştı doktor ameliyat şart dedi ama ameliyat riski diye olmadık
Komşumuzun önerisiyle aldığımız ürün sayesinde kurtuldu ve şuan 1 yıldan fazladır ağrısı kalmadı
Ürünü yaklaşık 2 ay kullandı ardından kullanmadı - 07-03-2024, 11:48:48Merhaba 10-12 yıldır bel ve boyun fıtıklarım var. Egzersiz falan hepsi sadece günlük çözüm yani ilerlemesini engeller ve ağrınız olmamasını sağlar geçme gibi bir durum söz konusu değildir.
Tavsiyem yüzün yürüyün bisiklet sürün ve en önemlisi kilonuz varsa zayıflayın acil olarak.
Geçmiş olsun. - 07-03-2024, 11:49:16Abim yıllardır haftada 3 gün yüzerek ilerlemesinin önüne geçti, kesinlikle tavsiye ederim hocam.