Merhaba 10-12 yıldır bel ve boyun fıtıklarım var. Egzersiz falan hepsi sadece günlük çözüm yani ilerlemesini engeller ve ağrınız olmamasını sağlar geçme gibi bir durum söz konusu değildir.
Tavsiyem yüzün yürüyün bisiklet sürün ve en önemlisi kilonuz varsa zayıflayın acil olarak.
Geçmiş olsun.